You can't be dumb enough to dream so...big...(Yes, we can! Yes, we can!)


De finns... vargie sommar.. en anledning till varför jag hatar bo i svergie. I år finns de 2 visserligen, de finns SN conventen nu med. Men för att gå tillbaka till de jag faktiskt skulle prata om. Anledningen är VANS WRAP TOUR!.
Två år sen var de Dashboard & Yellocard.. PÅ SAMMA DAG!.. förra året var de Jacks och Jimmy Eat World<3.
I år är de dock inte lika stort och bra band men de är fortfarande otoligt häftigt. Några band som spelar i år är:

A Rocket to the Moon
All Time Low
Bad Religion
Comic Book Heroes
Escape the Fate
Every Avenue
Flogging Molly
Forever the Sickest Kids
Mercy Mercedes
NOFX
Sing it Loud
The Maine
We the Kings
You me and everyone we know

It sucks.. verkligen. Visserligen hade jag väll viljat gå och se band jag gillade bättre men fort, alla de här är sjukt bra ! It's sad... Tråkigt Mayday parade inte kom med i år med.. de var där förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0