Who said I can't wear my Converse with my dress?

Jag satt just inne på JJ och läste upp mej på allt skvaller som kommit. Och för att leta upp bilder på hur folk såg ut igår med! Tänkte lägga upp lite här och vcara så där töntigt skvallerfan som jag är HAHA.

min favorit på hela kvällen var nog den otoligt häftiga Kristen Stewart.  Hon tog Demis låt Lalaland väldigt personligt ser man ju. Nej men hon har dem ju för hon stukat sin vrist fick man veta sedan. Då var de inte alls lika coolt längre. men fortfarande  var hon  helt klart en av de snyggaste där och inte alls så himmla wowig som alla andra. Helt normal liksom, dock är klänningen lite för mycket spindelmanen för min smak men på henne var den sjukt fin.  Hon van tillsamans med de andra twillight människorna en hel del priser, och även Best Female Performance.  Sedan att hon gjorde de roligaste som varit på tv detta år när hon tappar priset gjorde henne bara mänsklig. Ingen är perfekt liksom

Cam Gigandet som jag gett till min lovely nathalie(nr2) så hon skulle få någon cool i sin tönthörna var smoking igår <3  Fast han såg väldigt... liten ut. Kanske var de håret?

Zac efron var lika söt som alltid. Dock är hans hår lite långt nu tycker jag. De var förvirrande och överallt!
Men måste ju säga Grattis till honom , han van "Best Male Performance".

Ashley Tisdales  skor gjorde mej jätte svartsjuk hela tiden igår med! Jag är inget fan men de var otoligt snygga.

Miley Cyrus van såklart ett pris med <3 GO SMILEY!<3 för the climb vilket hon verkligen är värd, de är en underbar låt. Därimot vet jag inte riktigt vad jag känner för hennes kläder. Vet inte om man ska älska eller hata.

Taylor Lautner hade till alla våran besvikelse, eller i alla fall till några fås besvikelse, en tröja på sig. Han var precis sådär snyggt lagom uppklädd tycker jag.

Megan fox måste ju rammlat och slagit huvudet i något. Eller glömt bort hon skulle ut och bara tog en klänning sprang. Hon har de underbaraste håret i världen typ, och sen är hon övernaturligt vacker. I vanliga fall i alla fall. De här var ju bara... ja se själva.  

Leighton Meesters sexiga klänning var med svår veta om man älskade den eller hatade den. Själv tycker jag hon var så vacker att den blev fin faktisk, men hade jag bara sätt klänningen hade de nog inte varit så.

Vanessa Hudgens var lika vacker som alltid, i ett oar underbara jimmy choo skor som jag älskar ända sedan sophia sprang omkring i dem ett tag sedan. Klänningen gjorde även så V såg lång ut vilket gör den passar henne bättre.

Lauren Conrad..herregud! Hon som är så slt med sitt lite akward leende i The hills. Vad tänkte hon med !? Den där klnningen var ju gräslig! Hon ser ju ut som hon är 45. Nej nej nej. Fast hennes hår var vackert <3

Svenska Malin Akerman var ju faktiskt snygg i sin lite mer maskulina stil. Verkligen coolt av henne att bryta sig ut ifrån alla andras stil liksom.

Robert Pattinson
var snäll nog att kamma sitt hår ruffsigt för oss. Han var snygg och stilren när han hämtade upp pris efter pris hela galan. Han och Kristen gjorde ett sött litet twillight moment efter att hämtat Bästa kyss priset med.

Ashley Greene and Kellan Lutz kom tillsamans och jag måste erkänna Kellan inte är lika snygg när han inte är i Twillight. Men Ashlet därimot såg ju underbart vacker ut i sin klänning och med sitt hår! Hon blev helt klart en av mina favoriter. De var ju lite orginelt med.

Hayden Panettiere var lika söt som hon alltid var i en relativt fin klänning. Inget speciellt verkligen, vilket var lite tråkigt,

Så de var väll..nästan alla i alla fall. Alla värda nämna i alla fall. HAHA hoppas de inte tråkade ut er, de är väll inte SÅ intressant för alla andra som jag tycker de.
xoxo

amused
amused
7 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: elin

Alltså :( Jag förstår verkligen inte vad Megan Fox vill med att ALLTID ha sitt långa, vackra hår uppsatt och tillbakaslickat på huvudet.. :(



Vanessa <3

2009-06-01 @ 20:30:03
Postat av: Ronja

Cam Gigandet skor och jacka, GRRRR!!! ronja får orgasm

2009-06-02 @ 04:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0