So don't you leave me by my lonesome...


Well I am what you see I am not what they say
but if I turned out to be could you love me anyway?

Idag återfick jag min kärlek till Tyler hilton. Alla som har sätt OTH vet nog vem han är, och jag måste medge jag tycker Chris är fett kul. Han är inte lika Buhu som de andra (finare) pojkarna i serien. Han är verkligen jätte duktig musiker måste jag säga. Älskar hans låtar så otoligt mycket <3 har bara glömt bort de lite haha. Men jag skulle nog råda alla att lyssna på You'll Ask For Me, den är verkligen underbar.

Jag har inte skrivit för jag har inte orkat. Varit så trött jag nästan inte orkat någonting. Men jag ska börja med att hylla min underbart smarta vän Elin. Hon låter mej så ofta bli blessed med henne stålande interligens.

Jag: Ser du med på MTV movie awards!?
Hon: Va? nej? är de nu?
Jag: Ja repris, jag ser  på de.
Hon:..Åh Okej! vilken kanal?

Eftersom de var MTV movie awards kan man ju tycka de var lite uppenbart elin! De här är bara en av alla de underbara gånger som jag blivit välsingad av att bevittna ett geni in the making ( och ironin är dödlig här). 

 Sen igår var jag på halkbannan. De var OTOLIGT! kul! verkligen de bästa jag gjort under kör utbildningen. Faktiskt är de värt allt annat bara gå ditt! sen att min parter in crime höll på köra rakt in i våran lärare och vi var tre centimeter från att slira över kanten och välta. De var dock rätt kul der med måste jag medje, min lärare tyckte inte alls de . 

Idag ska jag ut med Joss och Madd på stan<33 Vi ska fira deras födelsedag.. och jag hasr inte hittat vad jag ska köpa. Hade värsta iden men den blev så seg..tog sån tid. Fast tror de ska få något littet idag så får dem de senare. Låter  bra right?:D De överlever nog..Haha.. ska duscha nu
PEACE OUT!
 (ska börja med Quotes)
Dont make me mad

loved
loved

2 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Deo

haha alla älskar inte kameran ^^ men kameran älskar alla :D

spec dom (a) hehe

2009-06-07 @ 18:52:19
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/
Postat av: Deo

assååå!! Esacape the fate = <3<3<3<3<3<3<3<33333333

jaaaa<3333 Ronnie Radke <3333 assååå vafö e han i fängelset ? :((((((( asså bajjjssss

2009-06-07 @ 18:55:58
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/
Postat av: Madelene

Sv: Ehe, jag var ju inte alls lite ironsikt ;)Nej men, det är ju kul och se hur folk röstar och så. Men vem fan vill ha piratpartiet med i eu? :P

2009-06-07 @ 23:22:07
URL: http://madlines.blogg.se/
Postat av: Joss

Sv: Haha, ja, men han är nästan helt gömd :(

2009-06-07 @ 23:46:08
URL: http://strahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0