So I don't have to make a bad impression...


(småpojkar <33 JOES HÅR"</3)

De har varit en hetsig och social helg nu.. med lite sömn mycket ..slösat mycket pengar och träffat mycket folk. Men sådant ä'r ju bara roligt:D jag 'r nu förskyld och ser ut som någon slagit ner mej:( de är inte lika kul.  Jag har haft 39 graders feber i två dagar nu och har inte haft någon större liust att göra någonting.
Men tänkte jag skulle sätta mer skriva att jag är sjuk i alla fall. Underbar början på sommarlovet </3. Fast börjar bli bättre.
 Så blir väll ut och träffar folk i helgen <33.

Men jag måste säga GRATTIS!! till min lovly ella bella som träffade jobros igår! AWESOME!!!<33 saknar dig <3
Hon såg även Mcfly och Jobros samtidigt! eftersom Mcfly hoppade ut på jobros konser lr något. De är verkligen jätte coolt är OTOLIGT glad för henne.
Ska se på POTC eller sweet sixteen nu och vara sjuk i min ensamhet </3

(dannys lockiga hår <33 grr.... tom ser fan bäst ut </3.. dougie ser  så upppumpad ut, harry ser lidande ut och danny är påväg flyga bort </3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0