I'm so gangsta you can find me baking cookies at night....

På bättringsvägen, är nog helt frisk till..well..nästa vecka </3. Var frisk nog att ta mej upp kl åtta och åka till skolan..eller körskolan. Men känfdes som skolan, de är ju brevid. I alla fall jag har ing mycket skriva faktiskt, äter B&J cookie ..saken för hämnas på att fredda åkte iväg och vi inte fick våran middsommar Haha.. anyway..

Jag ska skriva ett litet tack till ella som gjorde mej glad i min feber koma för hon ska köpa present till mej  i england :D
<33

sen..måste jag också säga ett hallo till min  rolemodel  T Sweezy ... yes.. thats her name now.. GOT A PROBLEM WITH THAT GANGSTER.... HAHAHA.. jag dog..över videon.. taylor.. You're awesome..

NI MÅSTE SE!.. MÅSTE!
 

Taylor var också  jätte vacker på rödda mattan och hade ett jätte bra uppträndande. Hon van även bästa..video(?).
GRATTIS TAYLOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0