If you where gay...that would be OKAY...


"I think we're [me and Vanessa] the only boy-girl human-on-human kiss. That might be a disadvantage. (laughs)" /Zac efron ( om best kiss nomeneringen )

Tycker de var lite roligt sagt av honom ju HAHA. För de var ju faktiskt sant. Jag såg de nu när jag gick in på JJr efter att varit i vällingby med the BFFs <3. Jag testade en dräckt på gina som jag trodde skulle var MYCKET fulare än var den var. Faktiskt så var den shön och helt okej... de var lite underligt faktiskt. Skulle kunna tänka mej ha en sån att ha hemma och vandra runt i HAHA.

Jag har nu OTOLIGT ont i fötterna efter vandrat runt i  flera timmar i mina älskade gladiator skor <3, mina hälar dödar mej nu.  Så de är bara dra slutsatsen man inte ska vandra runt i dem så långt.

Jag blev stolt över den alltid så OTOLIGT vackra Sophia bush som gick någon parad för gaygiftemål! Tycker de är stoark av henne ochj tycker med de är bra att hon inte bara sitter är något pretty face. Go sophia <3

Sen hittade jag massa söta bilder på chris brown och rihanna på JJ. De var lite sad,... att de var söta liksom. Man vill bara hata honom mer nu.

Jag hittade med denna bild på Hayden.... den gjorde mej mer emo. VARFÖR BLEV HAN FUL? vem gav honom tillstånd till de här!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0