I wanna feel the car crash....

så idag försov jag mej till min enda lektion, that was akward. Men jag har suttit och gjort allt jag inte hunnit med i skolan innan. Så jag inte missat massa och får dåliga beyg </3 de var inte så mycket men de är ändå bra.
Var de bara jag som satt uppe och såg MTV movie awards!?... ofc not.. HAHA Men i alla fall var de ju bra!
Big chock att twillight tog hem massa priser, de kunde vi ju aldrig listat ut innan HAHA. Ska lägga upp Trailern här för typ.. ingen av mina besatta vänner har gjort de ännu... I'm kind of först..haha.
Okej jag tycker den var lite för dramatisk måste jag säga.  Typ kristen (bellas) ögonbryn efter de där; kiss me. De var ju bara roligt!  och sen faktiskt.. de störde mej att jag typ papercutar mej 1 gång var 10 år, ofta hon lyckas göra de i ett rum fullt med vampyrer. Kan kvinnan inte vara lite försiktig! sen har mitt hat till Edward växt lite för han är så överdramatisk. De ska vara Emmett (stavas de så? lär me aldrig). Alice är underbar med <3 bra hon får större roll nu typ, hoppas jag i allas fall.
Sen är de ju så att jag är ute och vandrar i skogen hela tiden.. och inte fan kommer de några snygga killar utan tröja springade då inte. Jag tänker ringa och klaga!
(men jag är fett pepp på filmen, boken var ju bra <3 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0